HTML

mindenaminemfontos

Ez a sokadik semmitmondó blogom, ami persze nem igaz

Friss topikok

Linkblog

2009.12.06. 14:49 Working Class Hero

mindenki azódjon meg

Ribancokkal vagyok körülvéve, és ezt én akartam így! Jajj, de gáz ezt kimondani. Sok még ostoba is, de ezért én vagyok a legostobább. Az összes valamirevaló értelmes nőt elcsesztem az életemben, és már csak ribancok maradtak. levegőváltozás kell, ez a közeg megfolyt. Semmi motiváció, semmi közdésre érdemes élethelyzet. A hétvégén hónapok óta először nem mentem buliba, talán segít, talán jobban befordulok, de roszabb nem lehet. Az összes klisé ismerősömből elegem van. Még sörözni se mentem a pajtikkal, inkább aludtam egyet, nem jót, de aludtam. Holnap varratszedés, az fincsi lesz. És utálok mindenkit, de tényleg mindenkit, nagyon. ...Na jó mindenkit nem is, most hívott írbe szakadt, de épp itthon levő földim, ő megmondta, hogy balek vagyok, de viszont ennek ellenére kedvelem, és ledob anyámhoz kocsival, mert gyalogolni fáj, meg amúgy is hideg, a kocsim meg még mindig nem javult meg magától. Megírom neki a Zombieland-et, azt szeretni fogja, tudom.

Szólj hozzá!

Címkék: ezotéria holdraszállás gumicukor ni


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenaminemfontos.blog.hu/api/trackback/id/tr861577954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása