HTML

mindenaminemfontos

Ez a sokadik semmitmondó blogom, ami persze nem igaz

Friss topikok

Linkblog

2009.11.22. 14:03 Working Class Hero

Ez egy újabb olyan blog amit a kutya se fog olvasni. Ma kezdem valószínűleg hamar be is fejezem. Elolvasni egyáltalán nem érdemes. Ami most foglalkoztat, az a semmi. Másnapos vagyok, kicsit. Mondjuk leírom miért, szülinapoztam. Ez idén vagy a 25. szülinap volt amire meghívtak. Azért mert rohadt jó fej vagyok. Unom. Tegnap a szülinaposnak festettem egyenpólót. Kis aranyos csaj, sexy bitch, olyasmi mitha a hugom lenne, meg amúgy is a fiatalabbakra bukik. Szóval festettem, szoktam, azt mondják művész lélek vagyok, lehet. Alkotni valamit nekem természetes, mint a szélnek hogy fújjon, a napnak hogy süssön, ezért rám mondják, hogy művészlélek, valószínűleg mert a többség nem ért. Vagyis hát senki sem ért, a művészlelkeket nem érti senki, de el lehet őket fogadni, ilyesmi.

Vissza a szülinapra egész jó volt, van egy Nikon-om, lőttem pár vicceset, ittunk, le kellett lépnünk később a helyről, mert dugiban ittuk a házit és buktunk. Diszkó mint mindig, hamar meguntam, exem is hamar megunta, leléptünk hozzám filmezni. A filmen befáradtunk aludni akart, én dugni akartam, végül hazament, akkor már én is aludni akartam. Eléggé zavar, hogy a pasiját rajtam kívül mindenkivel megcsalja, és velem azért nem, hogy ne tartsam ribancnak, persze annak tartom ami, furák a nők, őket sem lehet megérteni csak elfogadni.

Hát most több igazán nem említésre méltó a témában, be is fejeztem.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenaminemfontos.blog.hu/api/trackback/id/tr461543707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása