HTML

mindenaminemfontos

Ez a sokadik semmitmondó blogom, ami persze nem igaz

Friss topikok

Linkblog

2009.12.01. 00:20 Working Class Hero

lesérültem, elméllyültem

10 centis vágott seb, pia, barom állat vagyok, meg szerencsétlen is, látogatás a sürgősségin, nem túl fasza a hétvégi termés. Valszeg 2hét táppénz, felváltva érzem magam lúzernak és ketrecbe zárt vadállatnak, de most ez van. Legalább rendet rakok, talán, festek, grafika, hobbim ilyesmi, tengernyi idő, korlátozott mozgás. Legalább rendszerezem a közeli, vagy közelinek vélt embereket. Több haver hívott, volt aki röhögött, beszólt, de ez nem zavar, én is bunkó vagyok, jól esett. Volt aki egyből felugrott kocsival, elbicegtem dumálni, kebabozni. Ugyis tudni akartam már egy ideje, /mivel nőügyeim mostanában nem kielégítőek/ ,hogy most ki a barát-barátnő, ki a dugható, ki a ribanc, ki az aki szarba se vesz. Egy-két csajról kezd tisztább lenni a kép, hogy csak addig vagyok jó amíg házibuli, pia, ökörködés,  de ha sz@rban vagyok le se sz@rják. Nem vagyok dühös, és az ember tisztult pillanatokban amúgy is tudja, ha valami felszínes, de lesz akit ezentúl hűvösebben üdvözlök, a helyén kezelek. Két lány viszont kifejezetten édes volt, és a héten felugrik. Az egyik/akivel fél éve után újra msn-ezek/ eddig csak tekerni akart feljönni, de mondtam ez most kivitelezhetetlen, mondtam maximum filmezhetünk, de azt mondta ha ráérek akkor is szóljak/biztos nem fogok ráérni, mi a bánatot csinálnék..., nők:)/, szóval másért jön, de nem tudom leeset-e neki, hogy aktuell dugni se tudok, mert tudom, hogy őriz rólam vad emlékeket, én azt hiszem retrózni akar, én is akarnám, majd kiderül. A másik lánnyal sokat kevertem és volt egy bolond nyarunk, de sose feküdtünk le. Van még vibrálás, de van faszija és most okésnak tűnik, nincs szétcsapva, ebbe nem rondítanék bele. Ettől függetlenül, élvezzük egymás társaságát, sokat rajzoltunk együtt, és nevetünk,  szeretem. Lehet lerajzolom újra, persze csak ésszel, de dugni ugyse tudok:P. Nagyapámtól megkaptam az osztást, komolyodjak meg, minden 7en buli, ezért is vagyok összevarva, szerezzek végre rendes barátnőt, még talán feleséget is szólt... nem mondom, hogy nincs igaza, de beteg világot élünk, ezt viszont már nem értheti. Apám kérdezte miben sántikálok?/a lábamat varrták/. Érdekes hétnek néz ez ki, még így röghöz kötötten is. Régen szerettem egyedül lenni ugyis, kiderül még szeretek-e. Az biztos van két másik fontos nő még, anyám/nagyanyám mert ők bizony kaját is küldenek:). Levesport is elb@szó ribancokkal pedig csak dugni lehet, Ámen.

Szólj hozzá!

Címkék: barátok sérülés dugás haverok barátnők ribancok


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenaminemfontos.blog.hu/api/trackback/id/tr341565379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása